رایین پسر مهربون مامان و بابارایین پسر مهربون مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

پسر مهربون ما♥

همگی رفتیم سد طالقان

1390/5/17 13:16
نویسنده : رایین ♥
559 بازدید
اشتراک گذاری

90/3/14

 مامان و بابا یه چند روزی تعطیل  بودن

مامان جون و دایی نیما خاله ویدا عمو آیدا محمدهمه بودناز ارومیه هم دایی و زن دایی و تارا و کوروش اومدن همگی رفتیم  سد طالقان ، صبحانه رو یه جای خیلی خیلی قشنگ خوردیم خیلی خوب بود هیجان داشتم پر از درخت توت بود.برای ناهار هم رسیدیم سد بابایی  و دایی برامون کباب درست کردن  .

این عکس و دایی نیما ازم گرفته  هی گفتم دایی عکس نگیر ریا میشه !!!!!!!!!!!! همه میفهمن منم رانندگی بلدما.

 

 

 

ایجا هم روز بعدش بود که همهگی با هم رفتیم پارگ گفتگو  .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله فرزانه
30 خرداد 90 17:53
رایین جون حتماً بهتون خیلی خوش گذشته کاش منم اونجا بودم و حسابی با هم بازی می کردیم دلم برات یه ذره شده عزیز دلم . قربونت برم با اون رانندگی جیگرم ولی یادت باشه علائم رانندگی رو رعایت کنی وگرنه عمو پلیس جریمه ات می کنه
شکوفه گیلاس
10 تیر 90 6:18
سلام این عکسه با هندونه خیلی قشنگه.موفق باشی
raeen
10 تیر 90 14:03
A.K
21 شهریور 90 17:27
دوست دارم
yasaman jon
8 شهریور 91 18:35
خدا حفظش کنه