رایین پسر مهربون مامان و بابارایین پسر مهربون مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

پسر مهربون ما♥

خاله راشین عکسمو گذاشت تو روزنامه

1390/5/17 13:15
نویسنده : رایین ♥
356 بازدید
اشتراک گذاری

5شنبه با ماما و بابا رفتیم آتلیه که عکس بندازیم خیلی خسته شدم،ولی فکر کنم عکسام خیلی قشنگ بشن.

 

مامانم تو محل کارشون یه دوست خیلی خوب داره که عین خاله برام می مونه اسمش خاله راشینه خاله راشین عکسمو گذاشت تو روزنامه  مرسی خاله راشین .http://www.ettelaat.com/ethomeedition/todaypdf/m8.pdf

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله فرزانه
2 تیر 90 20:30
خسته نباشی عزیز دلم رایین جون از این بابت به مامانت کشیدی چون مامانت هم از عکس گرفتن زیاد خوشش نمی اومد همش می گفت آخه چقد عکس می گیرین خسته شدم آقا پسر گل اگه افتخار بدین از عکساتون برا ما بفرستین
خاله نگین
7 تیر 90 2:09
رایین عزیزم؛ از خوندن خاطرات قشنگت خیلی کیف کردم... عکس هاتم عالی هستن. چقدر پسر مهربونی هستی عزیز دلم؛ درست عین مامان گلت... دوست داشتم اونجا بودم و از نزدیک می دیدمت اما همین هم خوبه که می تونم از راه دور، با این نوشته ها و عکس های قشنگ، شاهد رشدت باشم... تو عزیز دل بابا و مامان و خیلی های دیگه هستی؛ از جمله من. خدا نگهدارت باشه عسلم