رایین پسر مهربون مامان و بابارایین پسر مهربون مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

پسر مهربون ما♥

ماهگیت مبارک عزیزدلممممممممممم

1390/5/17 13:14
نویسنده : رایین ♥
296 بازدید
اشتراک گذاری

      ماهگیت مبارک عزیزدلممممممممممم

جوجوی مامان  بهت تبریک میگم اولین و دومین مروارید پسمل ماما نیش  زد ......................هورا هورا 
رایین جان عزیز دلم  امشب که آخرین روز یا شب 9 ماهگیت بود تونستی یه قدم کوچولو برداری 
عزیزم امید وارم توزندگی قدمهای زیادی به سمت خوشبختی برداری .

خدارو شکر که خیلی اذیت نشد... این چند روزه یکم نق نقو شده بود اما خدارو شکر اونجوری که من انتظارشو داشتم نبود یعنی تب  اسهـال و... رو به همراه نداشت فقط دو روزی بی اشتها شده بود .

همیشه به خاطر زجرایی که بچه ها سر دندون در آوردن می کشن از دندون تو ذهنم یه غول ترسناک ساخته بودماسترس و دعا می کردم رایین دیرتر دندون دار بشه اما راستش این آخریا دیگه خیلی منتظر یه مروارید کوچولوی خوشگل تو دهن پسملکم بودم که خدارو شکر فرشته خانوم مهربون دیروز اولین  و همزمان دومین مروارید پسر مامانو براش آورد. مامان جونش که زود آشو بار گذاشت و برای پرنده ها هم از گندم آشش داد.

جاتون خالی عالی بود خوششششششششششششمزه یخوشششششششششششششششمزه

niniweblog.com

niniweblog.com  ایشالا که همه دندونات همین جوری راحت و بدون دردسر در بیان...

 

niniweblog.comعاچـقـتـممممممم به خدااااااااا پیشی مهربون ماما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ریحانه
8 مرداد 90 1:12
مبارکه
خاله فرزانه
11 مرداد 90 13:04
مباركههههههههههههههههههههههههههههههه عزيز دلم . ديگه راحت شدي گلم حالا مي توني همه چيزاي خوشمزه رو بخوري و كيف كني نوش جونت جيگرم. حالا از عوض من مامانتو يه گاز بگير