رایین پسر مهربون مامان و بابارایین پسر مهربون مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

پسر مهربون ما♥

رایین جون 2 قدم را میره ♥♥♥♥♥

1390/5/17 13:12
نویسنده : رایین ♥
750 بازدید
اشتراک گذاری

تازگی یا میتونم   دو سه قدم راه برم  خیلی حس قشنگیه  البته هی میخورم زمین و لی دوست دارم مامان جون میگه فکر کنم  رایین جان  تا آخر ماه بتونه  قشنگ راه بره .niniweblog.com

 

تازگی یا پسر خاله مامان اومده اونقدر خوب ویولن میزنه که نگو niniweblog.com منم نگاش میکنم و شروع میکنم به خوندن  
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله فرزانه
18 مرداد 90 10:12
مباركهههههههههههههههههه عزيز دلم انشااله تو زندگي قدمهاي بزرگتري برداري زير سايه خداي بزرگ و بابا و ماما.آفرين پسمر زرنگ و باهوش خودمون انشااله تا من بيام بدو بدو مياي پيشم نازنينم
خاله فرزانه
18 مرداد 90 10:19
رايين جون سينا خيلي دوستت داره عاشقته اومده اروميه به من مي گفت مامان نميدوني رايين چقدر مهربونه چقدر خوش اخلاقه بياي بيبني نمي توني دوريشو تحمل كني. همش مي گفت رايين داداش كوچولوي منه آخه پسر من داداش نداره ولي حالا يه داداش كوچولو و مهربون و خوش اخلاق مثه رايين داره
خاله نگین
20 مرداد 90 3:04
بدو بدو بیا پیش من نی نی...
مارال
23 مرداد 90 17:42
خیلی عالیه ایشالا در آینده تو هرراهی قدم میزاری موفق بشی
مامان پارساجونی
31 مرداد 90 22:29
راه رفتن کودک دلبندتان و شروع شیطنتهای بیشتر و البته متفاوت با قبل را تبریک میگم........................شوخی کردم.مبارکههههه
amir
18 آبان 90 13:20
تولدت مبارکدوستت دارم .دایی امیر