رایین پسر مهربون مامان و بابارایین پسر مهربون مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه سن داره

پسر مهربون ما♥

تقدیم به رایین عزیزم به مناسبت سالروز تولدش

1390/8/15 1:37
نویسنده : رایین ♥
837 بازدید
اشتراک گذاری

  خدايا  روزها مي گذرد و من در پيچ و خم جاده هاي زندگي گيج و مبهوت گام برمي دارم من در اين خستگي تنها به كمك كورسويي از نور اميد تو گام بر مي دارم  من مي دانم كه چاره اي جز رفتن نيست و مي روم اما خدايا بدان تنها به اميد تو مي روم پس تنهايم نگذار ميدانم بنده ي غرق گناه توام اما هيهات از آن دل رحيم تو كه مرا تنها بگذارد ...  

خداوندا به من کمک کن مادر خوبی برای  رایین عزیزم باشم

سلام رایین عزیزم 

عزیزم الان ساعت 1:10 دقیقه شبه و بابایی تازه ا ز سر کار  اومده .niniweblog.com

عزیز مامان الان تو خوابی و احتمالا داری خواب فرشته ها و دریا و تمام زیبایی های دنیا رو می بینی  .niniweblog.com

کاش منو بابایی و همه و همه   مثل تو پاک پاک بودیم و  می تونستیم مثل تو  بدی ها رو زود از یاد ببریم .niniweblog.com

گل من  سال قبل دقیقا هفته آخر روز ها رو می شمردم  تاورود تو رو جشن بگیریم .niniweblog.com

و امسال  هم درست مثل سال قبل هر روز برای سالروز تولدت یه پیغام جدید گذاشتم عزیزم  امیدوارم   همیشه شاد باشی .

گلم دوست داریم-مامان و باباniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)