رایین پسر مهربون مامان و بابارایین پسر مهربون مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه سن داره

پسر مهربون ما♥

رایین کوچولو در خانه کودک

1390/10/28 20:25
نویسنده : رایین ♥
1,281 بازدید
اشتراک گذاری

جاتون خالی جمعه یه دفعه مامان و بابا شروع کردن به  لباس پوشوندن من  سوار ماشین شدیم و رفتیم و  رفتیم و رفتیم تا رسیدیم یه جای قشنگ  خیلی قشنگ پر از بچه  و اسباب بازی های رنگارنگ ....

 ولی من خیلی ترسیدم ......

 

 صداهای بلندی می اومد  مامانی همش بهم میگفت رایینم نترس ببین نینی ها رو ولی....

اونجا یکی بود که بهش میگفتن عمو شهروز  نقاشی نینی یا رو می کشید  تا منو دیدی گفت  واااااااای چقدر لپ میشه من عکس پسرتونو بشم؟....... اگه ادامه مطلبو بزنید حتما میبینید 

خدایی من ترسیدم ولی وقتی اومدم خونه به خودم گفتم اگه ماما ن و بابا یه بار دیگه منو ببرن دیگه نمیترسم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله فرزانه
5 بهمن 90 18:59
پسمر نازه ما انقد خوش تيپه كه همه عاشقش مي شن عاچقتم لپ لپوي خاله شمك گنده ي خاله دوستت داريم يه دنيا