رایین پسر مهربون مامان و بابارایین پسر مهربون مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

پسر مهربون ما♥

عید امسال بدون مامان جون

1391/1/20 20:17
نویسنده : رایین ♥
985 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com

 من میگم لحظه سال تحویل هر کسی باید خونه خودش باشه  ولی خوب امسال یه جورایی نشد که ما خونه خودمون باشیم.

 از اونجایی که مامان جون حسابی خسته شده بود خودم niniweblog.com به مامانم اصرار کردم که بره ارومیه تا یکم استراحت کنه ولی خیلی  تنهایی  برام سخت بود یه جورایی احساس می کردم غریب و تنها شدم.niniweblog.com

....ولی خوش به حال عزیز جون و خاله فرزانه  که امسال عید مهمون دارن  اونم  مامان جون (یعنی مامان من ) و آیدا (دختر خاله من) 

خلاصه رفتیم خونه حاج خانم «مامان محمد» دقیقا 10دقیقه به سال تحویل بود که رسیدیم .عمو مهرداد « عمو بزرگه » هم اونجا بود.خلاصه سر سفره مامانی نشستیم و سال تحویل شد بعد از کلیniniweblog.com  تلفن زدنا شروع شد و بد تر از همه اینه که اونجا اصلا موبایل انتن نمیده.

خلاصه اینکه امسال عید ، عید تنهایی بود .

 اینم سفره هفت سین خودمون

 

و تخم مرغ رنگی های آقا رایینniniweblog.com

 


 و اینم عکسایی که خونه مادر شوهر انداختیم

 

 برای دیدین بقیه عکسها  روی  ادامه مطلب کلیک کنید(لطفا)

 



مامانی رایین فردای سال تحویل  که با هم رفتیم سفر


پسر عمو مهدی و پسر عمه علیرضا


 و رایین ماما انقدر بازی کرد تا از خستگی بیهوش شد 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مریم رایین
27 مرداد 91 17:03
رایین جونم سلام. خوبی توپولو. تو روز به روز داری بزرگتر می شه و دیگه نمی یای ما رو ببنی. من تو رو خیلی دوست دارم. بای بای جوجه خوشگله