رایین پسر مهربون مامان و بابارایین پسر مهربون مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه سن داره

پسر مهربون ما♥

بدون عنوان

1391/7/11 22:03
نویسنده : رایین ♥
252 بازدید
اشتراک گذاری

رایین ماما از اول مهر رفت مهد کودک عزیزکم صبح که صداش میکنم سریع بلند میشه  دلم میسوزه ولی چکار کنم ....

خدا رو شکر مهد و بچه ها رو دوست داره niniweblog.comوگرنه  غصه می خوردیم niniweblog.com

رایین ماما   ممنونم که همیشه هوای ما رو داری .

دوست دارم .

کلمات جدید آقا رایین:

تخم مرغ: غومو وغومو قا

بستی:باماسین

خاله: حاله

سیب:بیسب♥

عاشقتم جوجو 

وای تا تولد 31 روز مونده  niniweblog.com نگرانم       niniweblog.com

 niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله نگین
16 مهر 91 10:33
رایین عزیزم، تولدت مبارک! باورم نمیشه اینقدر زود می گذره... و تو بزرگ و بزرگتر میشی و من هنوز ندیدمت. می بوسمت گلم. ایشالا کلبه کوچیکتون همیشه گرم و نورانی باشه