رایین پسر مهربون مامان و بابارایین پسر مهربون مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه سن داره

پسر مهربون ما♥

کارهای جدید آقا رایین

1391/10/29 16:24
نویسنده : رایین ♥
1,095 بازدید
اشتراک گذاری

 

رایین عزیزم ماشالله دیگه آقا شدی .

به لطف مامان جون ، چند ماهی هست دیگه پوشک نمیشی شعر یه توپ دارم و آقا خرگوشه رو  یاد گرفتی .هر کی بگه سرمدرد میکنه بهش میگی دوا بیارم بریم دکتر.

وقتی ازت بپرسیم بزرگ شدی میخوای چی کاره شی میگی دوهتر .امیدوارم همین طور هم بشه جو جوی من.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مرجان مامان آران
3 بهمن 91 16:01
اخییییی هزار ماشالا چقدر بامزست خوشحال میشم همدیگرو لینک کنیم
مرجان مامان آران
20 بهمن 91 16:11
اخه مادر منننننننن حیف این پسر خوشگلمون نیست کم کم عکس بزاری ازش
خاله نگین
16 فروردین 92 4:31
رایین عزیزم، هر بار که میام اینجا ببینمت، یهویی می بینم ماشااااااالله چقدر بزرگ شدی! بزنم به تخته... بزرگتر شدی و من هنوز ندیدمت؛ در حالیکه آرزو داشتم این روزهای خوب را در زندگی مامان نازت ببینم... خدا رو شکر که از دور شاهد خوشبختی مامان در کنار شما عزیزانشم.. نمیدونم چند ساله خواهی شد تا روزی که بتونم ببینمت؛ اما با دل کوچولوت دعا کن بتونم هرچه زودتر خودتو و مامانتو ببینم... دعا کن خیلی طول نکشه.. می بوسمت گلم. سال نو مبارک
خاله فرزانه
26 فروردین 92 18:22
سلام جيگرم خوبی عزیز دلم فدای اون قیافه بامزه و نازت بشه خاله آخه دلم برات یه ذره شده عشق من . مامان تنبلت چرا عکسای خوشگل موشگل ازت نمیذاره ؟؟؟؟؟ آهان حتما تو خیلی شلوغی میکنی نمیذاری مامان بشینه وبلاگتو به روز کنه هان ؟؟؟؟؟!!!! آی شیطون خاله آفرین وظیفه تو انجام میدی قربونت بشم شلوغی کن و حالشو ببر عشق خاله فدات بشم می بوسمتتتتتتت