رایین پسر مهربون مامان و بابارایین پسر مهربون مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

پسر مهربون ما♥

تولد تولد ....... تولدت مبارک

1392/8/10 17:31
نویسنده : رایین ♥
1,528 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب  تولدم بود خیلی خیلی خوش گذشت قلب  .من آقا رایین 3 ساله که 6آبان رفتم تو چهار سال از همه  ممنونم که اومدن تولدم .

تولد خیلی خوبی بود . همه خونه مامان جون بودیم . بابایی برام کیک باب اسفنجی خریده بود  خاله ها هم زحمت کشیدن عمه  هم برام اسباب بازی باب اسفنجی خریده بود،جاتون خیلی خالی بود خونه مامان جونی پر از بادکنک های رنگی بود.

 

 

مامانی گفته عکس ها هم فردا ..... 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ژاله مامان آیدا
19 آبان 92 15:00
سلام مامانی این مدت که خونه ام یجوری دارم خودمو سرگرم می کنم یه وبلاگ درست کردم خوشحال میشم نظرتونو بدونم : kadonamadi.blogfa.com