رایین پسر مهربون مامان و بابارایین پسر مهربون مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

پسر مهربون ما♥

عکس های جدید از آقا رایین که نجار شده

1392/9/6 0:55
نویسنده : رایین ♥
981 بازدید
اشتراک گذاری

 اینم عکس های جدید از آقا رایین که نجار شده با وسایل نجاری که خاله فرزانه براش خریده.

جوجوی من  اونقدر خنده هات قشنگه اونقدر مهربونی  اونقدر نازی که.....niniweblog.com

وقتی عصبانی میشی ....niniweblog.com

وقتی  به چکار کنم میگی چییار کنم ....niniweblog.com

وقتی بهت میگم شعر ای مهد کودک و بخون و میگی  شعر و تو مهد میخونن فقط ... 

وقتی بهت میگم رایین مجسمه شو تا عکس بگیرم و تو زبونتو در مییاری...

وقتی من اشک میریزم و تو مییای اشک هام رو پاک میکنیی و میگی گریه نکن بچه های بد گریه میکنن ....

دلم میخواد فقط نگات کنم دلم میخواد اونقدر ببوسمت ... دلم میخواد  حتی وقط هایی که خوابی با خود صبح بشینم و نگات کنم....

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله ویدا
6 آذر 92 23:11
الهی من قربون اون نجار کوچوم برمدوستت دارم روحم
خاله فرزانه
20 آذر 92 16:53
ای جونم عزیز دلم قربونت برم با اون شکل قیافه ی ماهت جیگر خاله بقول خودت دوستت دارم اندازه هوا فدات بشم