رایین پسر مهربون مامان و بابارایین پسر مهربون مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

پسر مهربون ما♥

تولد پسرناز و مهربونم

1390/8/6 0:30
نویسنده : رایین ♥
886 بازدید
اشتراک گذاری

تولد یک سالگیت مبارک

 

ای روشنی گسترده ، ای زیبایی محض ، ای آسمان بی کران مهربانی، کلامی می آفرینم تا با تو سخن بگویم،امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت،قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت،سالروز زمینیشدنت مبارک 

 

 

 سلام رایین جان ،امروز  تو یک ساله میشی  عزیزم شاید الان متوجه نباشی این لحظه یا شاید این  روز  چقدر زیباست .

عزیزم یک سال پیش 6 آبان مامان ،بابایی ،خاله فرزان و عمه مهرنوش رفتیم بیمارستان و ساعت 9:10 دقیقه صبح  تو وارد دنیای ما شدی  و به زندگی ما نور تازه و رنگ و بوی عشق و محبت  دادی عزیز ماما   هم من و هم بابابیی دوست داریم .

 گلم پسر مهربونم  عزیزم خوشحالم ،خوشحالم که تو رو دارم . پسر مهربونم به هر کی میگم تو اصلا منو اذیت نکردی باورش نمیشه ،تو از همون نوزادی مهربون بودی  دوست دارم عزیزم 


تولد یک سالگیت مبارک -از طرف مامان و بابا

تمام وجودم را در قلبم ، قلبم را در چشمانم ، چشمانم را در زبانم

خلاصه می کنم تا بگویم روز تولدت مبارک…..

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سهيلا
6 آبان 90 16:12
اي جونم همزاد خوشگلم الهي هميشه تو آغوش خدا باشي و وقتي بزرگ ميشي زندگيت پر از آرامش باشه رايين كوچولو خاله منم تولدم امروزه تولدت مبارك عسيسكم
مامان پریاگلی
6 آبان 90 23:22
عزیز من گل من تولدت مبارک عزیز من گل من تولدت مبارک قشنگ شدی گل شدی شدی مثل عروسک عزیز من گل من تولدت مبارک