رایین پسر مهربون مامان و بابارایین پسر مهربون مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

پسر مهربون ما♥

مادرم عیدت مبارک

1391/1/5 16:32
نویسنده : رایین ♥
1,451 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به مادرم

زیباترین فرشته آسمانی من،

خداوند تورا آفرید تا مادر من باشی من به خود افتخار میکنم که چنین مادری دارم.مادری که هرچه بخواهم او را توصیف کنم کلمات یاریم نمیکنند  

عیدت مبارک



 مامان مهربون و خوبم ، مادر عزیزم ، که از فرشته های آسمون فقط دو بال کمتر داری. مادری که  همه ی مهر و صفا و عشق در وجودت نهاده شده  ....بابت تمام زحمت هایی که برای من مخصوصا رایین جون کشیدی دستانت رو بوسه باران میکنم..... .

عیدت مبارک


 این عکس عید سال قبله مامان جون که از سفر برگشت  عکس و آپدیت میکنم niniweblog.com


 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله فرزانه
24 خرداد 91 20:28
رايين عزيزم همينطوره كه ميگي مامان جونت يه فرشته است كه فقط بال نداره منم مثل تو عزيز دلم دستان مامان جون را بوسه باران مي كنم ولي ميدونم كه هر كاري بازم بكنم نمي تونم ذره اي از محبت ها و مهربونياشو جبران كنم منم ميگم خواهر عزيزتر از جانم خيلي خيلي دوستت دارم و هميشه مديون شما هستم.