رایین پسر مهربون مامان و بابارایین پسر مهربون مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

پسر مهربون ما♥

بابایی دوست دارم، روزت مبارک

1390/5/17 18:04
نویسنده : رایین ♥
655 بازدید
اشتراک گذاری

 http://news.niniweblog.com/cat4.php: اینجا هم برای بابایی مطلب گذاشتم.

بابایی عزیزم خسته نباشی شبها که می یای خونه من خوابم ،حواسم هست می ییای آروم منو میبوسی تا مبادا بیدار بشم.

وقتی هم مییای و من بیدارم اونقد باهام بازی میکنی  که من دیگه خسته میشم.

بابایی میدونم ماما بهم گفته که کارت خیلی سخته ،من و ببخش که نمی تونم برات یه هدیه بگیرم  مامانی گفت:گاهی  کلمات خیلی قشنگ تر و زیباتر از بهترین هدیه های دنیا هستن   .پس من هم با تمام  وجود و از تهه تهه تهه قلب کوچولوم بهت میگم: 

بابایی دوست دارم روزت مبارک


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله فرزانه
31 خرداد 90 10:08
رایین جون انشاالله سایه بابا سالیان سال بالا سر شما باشه و خداوند بهش سلامتی و طول عمر بده و شما هم براش نی نی خوبی باشی و روزی بشه که خودت بابا بشی و بهت روز پدر و تبریک بگن عزیز دلم.