رایین پسر مهربون مامان و بابارایین پسر مهربون مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

پسر مهربون ما♥

سفر به همدان

1390/5/17 13:11
نویسنده : رایین ♥
358 بازدید
اشتراک گذاری

تعطیلات بابایی شروع شده بود  مامانی هم از روزنامه 6 روزی مرخصی گرفت و با هم رفتیم همدان 

البته به زور مامان جون و عزیز رو هم بردیم.

خیلی خوش گذشت .هر چند من یکم بی اشتها شده بودم مامانی گفت شاید سرما خورده باشم به خاطر همین توی روستای   لالجین  رفتیم درمانگاه چقدر دلم برای نینی های اونجا سوخت ،خدا رو شکر کردم که تو شهر خوب که امکاناتش زیاده دارم زندگی می کنم....

خلاصه خانم دکتر روستای لالجین گفت نه گلوم چرک نکرده و سرما هم نخوردم  ....

 

رفتیم غار علی صدر خیلی خیلی خوب بود ،بابایی  از غار ، آرامگاه بوعلی ،گنجنامه ،و...حسابی عکس گرفت بنده خدا مامان جون همش میگفت من مراقب رایین هستم شما برین  بگردین . مامان جون خیلی ممنون که  مراقب من هستی.

 

 

راستی عکسام هم حاضر شده مامانی چند روز دیگه میزاره تو وبلاگم.



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله نگین
8 مرداد 90 23:21
رایین عزیزم؛ ممنونم از پیغام خوشگلت. ایشالا یه روزی بتونم ببینمت و لپ های تپلی تو ناز کنم... خیلی دوستت دارم... مامانت را هم خیلی دوست دارم... می بوسمتون