رایین پسر مهربون مامان و بابارایین پسر مهربون مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

پسر مهربون ما♥

آقا رایین در سفر به گرگان ........

1391/1/20 20:18
نویسنده : رایین ♥
766 بازدید
اشتراک گذاری

7 فروردین عروسی دوست مامان بود که ازدواج کردهو برای همیشه رفت گرگان زندگی کنه.

من و مامان و بابایی با هم رفتیم گرگان تا هم بریم عروسی خاله راشین هم از تعطیلات استفاده کنیم . خیلی خوش گذشت  یه شب تو گرگان موندیم بعد رفتیم بندر ترکمن ،بندر گز و بعد اومدیم تهران


 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان یاس
21 فروردین 91 20:50
امام باقر علیه السلام می فرمایند: «... ولقد کانت - علیها السلام - مفروضة الطاعة علی جمیع من خلق الله من الجن والانس والطیر والوحش والانبیاء والملائکة اطاعت از فاطمه علیها السلام بر تمامی آفریدگان خدا از جن و آدمیان و پرندگان و وحوش و پیامبران و فرشتگان واجب است .» شهادت مظلومانه یاس پیامبر حضرت فاطمه زهرا(س) برشما وخانواده محترمتان تسلیت باد.
مامان یاس
16 اردیبهشت 91 17:07
سلام سلااااام خوب هستیید اومدم خبر خوبی بدم یه مسابقه مسابقه مخصوص مامانها وباباها حتما بیایین بخونین منتظر پیشنهادات ونظراتتون هستم.
مامانی هدیه
27 اردیبهشت 91 12:31
رایین جون هدیه با خوشحالی شما رو لینک کرد
خاله نگین
4 خرداد 91 5:05
رایین عزیزم چقدر بزرگ شدی ماشالله. مدتی بود بهت سر نزده بودم و همه خبرهای خوبت رو خوندم. خدا رو شکر که خاله راشین هم عروس شد و رفت سر خونه زندگیش. آخه جواب ایمیلم رو نداده بود و یه خورده نگرانش شده بودم. خوب شد نوشتی از نگرانی درومدم. سلام مامان رایین عزیزم. دلم برات خیلی تنگ شده. فکر نکنی خدای نکرده دیگه فراموشت کردم ها... دلم خیلی برات تنگ شده و خوشحالم که با پسر گلت سرگرمی و دلت خیلی بیشتر از قبل، عاشق تر و حتما صبورتر شده... می بوسمت. شاد باشید
مامان یاس
4 خرداد 91 20:00
شب آرزوها، شب اجابت است، شب مغفرت است. از کف ندهیمش… آرزوهایت برآورده باد محتاجم به آرزویی نیک التماس دعا امشب دعابرای فرج مولا فراموش نشه برای به یاد شهدای خرمشهر صلوات
ژاله
9 خرداد 91 19:37
ماشااله خدا حفظش کنه