رایین پسر مهربون مامان و بابارایین پسر مهربون مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

پسر مهربون ما♥

90/2/27- !! انگشت

1390/2/27 21:33
نویسنده : رایین ♥
429 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دونم چرا ولی همه تا میدیدن انگشت پامو میکنم تو دهنم قیافشون یه جوری میشد، از خودم میپرسیدم اخه مگه من کار عجیبی میکنم ؟

به خودم گفتم  از این به بعد دیگه  انگشت پامو نمی خورم نکنه مثل سرلاکی که می خورم  تموم بشه،خیلی جدی تصمیم گرفتم که دیگه.....

 

یه روز که تازه از حموم در اومده بودم و لپام گلی بود.یه دفه چشم خورد به انگشت پام، تازه انگشت  پامو گرفته بودم و  داشتم نگاش می کردم که از کجا شروع کنم به خوردن که (چشمتون روز بد نبینه)دیدن مامان با یه چیزی تو دستش (که تازه فهمیدم اسمش دوربین عکاسیه!!!!!)بالا سرم وایستاده  اینم مدرک!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ابوالفضل
27 اردیبهشت 90 22:01
خوبه نخوردیش اون انگشت پای فندقیتو وگرنه راستی راستی تموم می شد
باباجونش
27 اردیبهشت 90 22:18
عيب نداره بابايي ازسركار اومدم باهم ميخوريمش چپ مال من راست مال تو


*
نازنین نرگس نفس مامان
1 خرداد 90 2:02
به نظر من بخور این حق شماست عزیزم بخور فکر هیچ کس رو نکن شما اومدید تو دنیا لذت ببرید بخور حالش رو ببر
195
21 شهریور 90 17:29