رایین پسر مهربون مامان و بابارایین پسر مهربون مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

پسر مهربون ما♥

بدون عنوان

1390/2/27 22:10
نویسنده : رایین ♥
266 بازدید
اشتراک گذاری

 

مامان کوثر واسه مامانم پیغام گذاشته بود که از رایین جانِ قند عسل (البته قند عسل و خودم میگم) عکس زیاد بزار .منم همینجور که لم داده بودم رو مبل و تسبیح مامان جون تو دهنم  بود از ماما خواهش کردم که یه آرشیو درست کنه و بزاره تو وبلاگم .

 

البته مامان قول داد فردا که از اداره اومد این کارو بکنه


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله فرزانه
29 اردیبهشت 90 19:15
سلام رایین جونم قربون اون اداهات بشم دست مامان و بابا جون درد نکنه که عکسهای خوشگل ازت گرفتن من عکساتو می بینم اینجا غش می کنم دلم واست یه ره شده عزیز دلم فدات بشم جیگرم.
خاله فرزانه
29 اردیبهشت 90 19:18
rفدای اون خاطرات و درد و دلات بشم ما هم هر روز نیگات می کنیم و حرفاتو می خونیم شیرین ، عسل، قند ، نبات ، شکلات و ....